במה אנחנו מאמינים?

ייצוג חסר פשרות
הגישה בה אנו מנהלים את התיקים שלנו היא חסרת פשרות. כך רכשנו מוניטין של משרד ההופך כל אבן ונלחם עבור לקוחותיו. כמדיניות, אנו לא יוזמים פשרות ומאחורינו שרשרת של דחיית תביעות כנגד לקוחותינו וניצחונות משפטיים משמעותיים. בגישה זו אנו מצליחים גם למנוע הגשתן של תביעות לא מעטות, תוך הפחתה משמעותית של ההסתברות לתביעות חוזרות בנושאים דומים, כאלו המוגשות חדשות לבקרים כנגד רשויות וגופים מסחריים 

חלק אינטגרלי משדרת ההנהלה
משרדנו מקפיד להפוך עצמו לחלק אורגני ומהותי של הנהלת התאגיד המסחרי או הגוף הציבורי, אותם אנו מלווים משפטית. באופן זה, באפשרותנו לזהות כשלים בתהליכים מבעוד מועד, ולסייע לגופים אותם אנו מייצגים להגיע ליעדיהם באופן המיטבי, תוך חיסכון מהותי בזמן, תקציבים וסיכונים משפטיים. 

מאמינים בעקרון המניעה
על מנת לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר של שירות ללקוחותינו, אנו מקפידים להתעדכן באופן יומיומי בחקיקה, בתקנות ובפסיקה האחרונה, ובמקרי הצורך דואגים לייזום פעולות רלוונטיות ולקידום חקיקה. כך, אנו מצליחים לצמצם למינימום האפשרי את החשיפה לתביעות משפטיות. 

פועלים בשקיפות מלאה
תפיסת העבודה שלנו מחייבת אותנו לשקיפות מלאה למול הלקוח, תוך פרשנות והפשטה של הסיטואציה המשפטית, בצד מתן פתרונות אפשריים ומעשיים.