ליטיגציה אזרחית – מסחרית ומינהלית

לתפיסת עולמנו, ליטיגציה אזרחית מקצועית הינה הרבה מעבר להופעה או ייצוג של לקוחותינו בערכאות המשפטיות השונות. מבחינתנו, אנו נדרשים למיומנויות ליווי לקוח לאורכו של תהליך מורכב וחריג עבורו, ולצד זאת, להבנה עסקית המשלבת יכולות חקירה ואיסוף מידע, חשיבה מחוץ לקופסה וכמובן, לבקיאות משפטית רחבה, מגוונת ויסודית.

מחלקת הליטיגציה מורכבת מעורכי דין רב-תחומיים בעלי ניסיון עשיר ומשמעותי, עם אחוזי הצלחה מהגבוהים בתחום. עיקר התמחותנו היא בייצוג בתחום המשפט האזרחי-מסחרי (בדגש על תאגידים מסחריים, איגודי מקרקעין וכו') ותחום המשפט המינהלי (השלטון המרכזי והשלטון המקומי).

על לקוחותינו נמנים גופים ציבוריים מרכזיים בישראל – מפלגות, רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים ועוד – וכן תאגידים מסחריים מהמובילים במשק, אותם ייצגנו במגוון סוגיות מורכבות, ביניהן:

  • ייצוג בהליכים הנוגעים לשלטון המרכזי (ממשלה, כנסת ישראל וכו')
  • ייצוג תאגידים בהליכים משפטיים הנוגעים לסכסוכים מסחריים
  • ייצוג בתובענות ייצוגיות, לרבות תביעות כנגד תאגידים ותביעות כנגד גופים ציבוריים
  • ייצוג בסכסוכים בתחום המקרקעין, לרבות בתחום מיסוי מקרקעין, היטלי השבחה, אגרות והיטלי פיתוח ועוד
  • ניהול מאבקים תאגידיים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים, לרבות סכסוכי שותפים, בעלי שליטה, סמכויות דירקטוריון וכיוצ"ב
  • ייצוג רשויות וגופים ציבוריים בעתירות מינהליות (בפני בג"ץ ובית המשפט לעניינים מינהליים) 

עתירות מינהליות

למשרד ניסיון עשיר, בייצוג בעתירות מינהליות בהשגות על החלטות רשויות המדינה, הן מצד הרשויות והן מצד תאגידים אשר היוו את העותרים. ניסיון זה, משני צידי המתרס, מקנה לנו יתרון משמעותי, המתבסס על ידע מקצועי נרחב, בשילוב התמצאות ייחודית בהיבטים החוקיים והפרוצדורליים השונים הנגזרים מניהול הליכים מורכבים אלו.